Σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος καί χρηματοδότης τής Καλαμάτας Γιώργος Πρασσάς παραχώρησε τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ΠΑΕ Καλαμάτα στην ψηφιακή πλατφόρμα “Percapita” (Μαρινάκης, Βαρδινογιάννης, Κυριακού), όπως και τελικά συνέβη.
Στη συνέχεια η “Percapita” θα είναι αυτή που θα αποφασίσει σε ποιο κανάλι θα δώσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Μαύρης Θύελλας,σε Cosmote TV, ή στη Nova δηλαδή…
