Στόν προσωπικό του λογαριασμό ό Δημήτρης Ταγαρης ανακοινώνει την αποχώρηση του από τη διαιτησία:

Μετά από 13 χρόνια παρουσίας στα γήπεδα αποφάσισα μετά από πολύ σκέψη να δηλώσω ότι σταματάω την διαιτησία.
Ξεκίνησα 17 χρονών παιδί(2013)έμαθα,πόνεσα, ήλπιζα,μέσα από την διαιτησία γνώρισα πολλά άτομα και τους ευχαριστώ όλους έναν έναν ξεχωριστά έμαθα πολλά από τον κάθε ένα ξεχωριστά.

Ξεκίνησα από την Επς Μεσσηνίας,πήγα στην Επς Δωδεκανήσου,το ταξίδι συνεχίστηκε στην Επς Αχαιαςκαι στην συνέχεια στην Επς Αθηνών,και το ταξίδι τελειώνει από εκεί που ξεκίνησα εδώ στην Επς Μεσσηνίας.
Δεν κατάφερα ίσως όλα αυτά που ήθελα,αλλά ευχαριστήθηκα το Ταξίδι την περιπέτεια και την γνωριμία με νέους ανθρώπους και έμπειρους στο χώρο όμως αν στεναχωρισα κάποιους με της αποφάσεις μου ας με συγχωρήσουν δεν υπήρξε δόλος ούτε σκοπιμότητα,το ταξίδι στα γήπεδα δεν τελειώνει εδώ,συνεχίζεται και θα μαθευτεί σύντομα πως θα συνεχίσω.

Τέλος ευχαριστώ όλους που με στήριξαν με αγάπησαν και ήταν δίπλα μου ευχαριστώ της επιτροπές που με εμπιστεύτηκαν σε δύσκολα ματς ελπίζω να σας έβγαλα ασπροπρωσοπους.

Ευχαριστω για όλα και συνεχίζουμε εκεί που άφησα τον μικρό Δημήτρη και ελπίζω η συνέχεια να είναι συναρπαστική.
Και όπως κάποτε μου είπε ένας διαιτητής φύγε με άσπρο κούτελο και ψηλά το κεφάλι και αυτό κάνω!!!Καλό βράδυ!!!
