ΕΜΙΛΙΑΝΟ ΧΑΛΙΛΑΙ ΛΊΓΕΣ ΏΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ 3ο ΗΜΊΧΡΟΝΟ

Λίγα 24ωρα πριν αποχωρήσει από την Μεσσηνία ο πρώην προπονητής του Μιλτιάδη Εμιλιάνο Χαλιλάι μίλησε στο 3ο ημίχρονο

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΛΤΙΑΔΗ; ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ Η ΚΟΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;
Δεν υπήρχαν σημαντικοί λόγοι σε αυτό το διαζύγιο..θεωρώ πως υπήρχε αλληλοσεβασμός και διάθεση και από τις δύο πλευρές για ανανέωση απλά και κοινή παραδοχή και από τις δύο πλευρές πως θα ήταν καλύτερο να σταματήσουμε την συνεργασία μας τώρα.

ΘΕΩΡΕΙΣ ΌΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ;
Σίγουρα θα μπορούσε να συνεχιστεί και από τη δική μου πλευρά εκτιμάω απεριόριστα την εμπιστοσύνη και την στήριξη κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς απλά έθεσα προτεραιότητα το καλό της οικογένειας μου.

ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΊΚΗΣΗ;
Η συνεργασία μου ήταν εξαιρετική κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς και δεν έχω κανένα παράπονο..ο κύριος συνεργάτης μου σε όλο αυτό ήταν ο πρόεδρος ο κύριος Μιχαλόπουλος που κατανοούσε και έδινε λύση σε όλα τα θέματα .

ΑΙΣΘΆΝΕΣΑΙ ΌΤΙ ΕΙΧΕΣ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΟΊΚΗΣΗ
Αισθάνομαι ότι εξέλαβα σε μεγάλο βαθμό της εκτίμηση και την πίστη απ όλους πάνω στη δουλειά μου .

ΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ
Από τους ανθρώπους κρατάω την αγάπη τους για την ομάδα και το πόσο έντονα ζούσαν όλες τις στιγμές μαζί της .

ΕΧΕΙΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΟΥ
Φυσικά και έχω μιλήσει και έχω ευχηθεί σε όλους τα καλύτερα και το ίδιο έγινε και στη τελευταία μας συνάντηση από κοντά στις 20 Μαΐου όπου ευχαρίστησα τους πάντες για τη συνεργασία μας και να έχουν ένα όμορφο καλοκαίρι.

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΠΈΤΥΧΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΤΕΘΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ
Πριν από ακριβώς έναν χρόνο θέσαμε 2 αγωνιστικούς στόχους , ο πρώτος η κατάκτηση του κύπελλου Μεσσηνίας και ο δεύτερος η είσοδος της ομάδας στην πρώτη εξάδα των πλέι οφ..έτσι θεωρώ πως καταφέραμε να πετύχουμε αυτά που είχαμε θέσει.

ΠΌΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΉ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ Η ΟΜΆΔΑ
Η εικόνα μας κατά τη διάρκεια των 36 επίσημων παιχνιδιών είχε σκαμπανεβάσματα όπου κάναμε πολύ καλό πρώτο γύρο και όχι τόσο καλό δεύτερο αλλά θεωρώ πως είχαμε σταθερή αγωνιστική ταυτότητα όπου ξέραμε και ξέραμε και οι αντίπαλοι τι προσπαθούσαμε να κάνουμε απλά κάποιες φορές είχαμε δυσκολίες που δεν καταφέραμε να λύσουμε.

ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΆΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Θα πω δύο στιγμές και παιχνίδια . Το ένα είναι το πρώτο παιχνίδι μας στη Ζάκυνθο της 7η αγωνιστική όπου κάναμε μια τρομερή εμφάνιση άσχετα την ήττα μας με 1-0 και η δεύτερη πολύ ξεχωριστή στιγμή είναι η διαδικασία των πέναλτι στον τελικό κυπέλλου όπου στα 6 και κάτι χρόνια της έως τώρα καριέρας μου σαν προπονητής ήταν η μόνη στιγμή που έζησα τόσο έντονα συναισθηματικά.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΓΉΠΕΔΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΈΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ-ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΗΤΑΝ ΑΥΤΌ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
Ήταν πάρα πολύ σημαντικό να παίζουμε κόντρα σε ιστορικές ομάδες και με πολύ κόσμο τόσο εμένα όσο και τους παίκτες μας έδινε έξτρα κίνητρο αυτό να παρουσιαστούμε καλύτεροι.

ΤΙ ΣΟΥ ΆΦΗΣΕ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Από την εμπειρία μου στη Μεσσηνία έχω να πω το εξής , εύχομαι όλες οι ομάδες να επενδύσουν στη τεχνογνωσία και την ποιότητα της προπόνησης και να δώσουν κίνητρα στους ποδοσφαιριστές για να μπορέσουν να βλέπουν με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και αγάπη αυτό που κάνουν..

ΠΟΙΟ ΜΉΝΥΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΆΔΗ
Τους φιλάθλους τους ευχαριστώ μέσα απτη καρδιά μου γιατί ένιωσα πολλές φορές την εκτίμηση τους και ήταν δίπλα μας σε όλα τα παιχνίδια που δώσαμε και συνέχιζαν να μας στηρίζουν και στα δύσκολα. Τοὺς ευχαριστώ πάρα πολύ

ΠΩΣ ΒΙΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΎΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Δεν είμαι άνθρωπος που χρησιμοποιώ μεγάλες κουβέντες και ποτέ δεν υπήρξα απόλυτος ..έχω μάθει ποτέ να μη λέω ποτέ αλλά θεωρώ πως όπου δίνεις τη ψυχή σου και αγαπάς αυτό που κάνεις και ταυτόχρονα αγαπιέσαι από τοὺς Περισσότερους πάντα υπάρχει αλληλοεκτίμηση..το σημαντικότερο πράγμα για μένα είναι να φεύγεις από κάπου όπως όταν ήρθες..αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη για έναν προπονητή..

ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ
Η κατάλληλη πρόταση θα ήταν κάτι που έγραψα μετά την κατάκτηση του κυπέλλου ότι «για εμένα έχει μεγαλύτερη σημασία το ταξίδι και με ποιους συμπορεύομε παρά ο προορισμός και η κατάληξη.»

ΛΊΓΑ 20ΩΡΑ ΠΈΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΒΡΊΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΆΛΛΗ ΟΜΆΔΑ ΣΤΟΝ ΦΟΊΝΙΚΑ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗ ΣΤΗΝ Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ
Έγιναν όλα πολύ γρήγορα καθώς οι άνθρωποι δεν πίστευαν ότι δεν θα συνεχίσω στον Μιλτιάδη και μόλις αυτό ανακοινώθηκε έγινε η κατάλληλη κουβέντα όπου είχα προηγηθεί η επιθυμία της οικογένειας μου για επιστροφή στη Θεσσαλονίκη και αυτό με έκανε να δεχτώ την πρόταση του φοίνικα Πολίχνης , μια πολύ ιστορική ομάδας της πόλης μου όπου όραμα για τη νέα χρονια σε συνδιασμο με την θέληση τους για συνεργασία με έκαναν να μη το σκεφτώ πολ..επίσης σημαντικό ότι δεν θέλαμε να μετακομίσουμε σε κάποιο νησί καθώς δεν θέλαμε να αλλάξουμε ξανά περιβάλλον περισσότερο για τα παιδιά .

ΠΟΙΟΙ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΣΤΌΧΟΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΊΝΙΚΑ ΠΟΛΙΧΝΗΣ
Οι στόχοι της ομάδας για τη νέα χρονιά είναι πρωταγωνιστικοί και χωρίς μεγάλα λόγια θα προσπαθήσουμε μέσα από σκληρή δουλειά και ταπεινότητα να είμαστε μέσα στις ομάδες που θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα..

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ 3ο ΗΜΊΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Τέλος σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εσάς για όλα και για την εξαιρετική μας συνεργασία αυτόν τον έναν χρόνο..εύχομαι ότι καλύτερο με υγεία.