Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τον μεταγραφικό της σχεδιασμό η ΑΕ Μάνης, η οποία προχωρά μεθοδικά στη δημιουργία ενός ισχυρού και ανταγωνιστικού συνόλου ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η τελευταία προσθήκη στο ρόστερ της ομάδας είναι ο Παναγιώτης Ρουσέας. Ο 18χρονος επιθετικός αποκτήθηκε από την Ομόνοια, προερχόμενος από μια εξαιρετική σεζόν, κατά την οποία πραγματοποίησε εντυπωσιακές εμφανίσεις και πέτυχε 11 γκολ, αποτελώντας έναν από τους πρωταγωνιστές της ομάδας του.
Ο νεαρός φορ θεωρείται μία επένδυση με παρόν και μέλλον για την ΑΕ Μάνης. Διακρίνεται για την ταχύτητά του, την ικανότητά του να κινείται αποτελεσματικά μέσα στην αντίπαλη περιοχή και το ένστικτο του σκόρερ, στοιχεία που τον έφεραν στο στόχαστρο της τεχνικής ηγεσίας.
Η απόκτησή του εντάσσεται στη φιλοσοφία που έχει χαράξει ο προπονητής Τάκης Δρούγας, ο οποίος επιδιώκει να συνδυάσει την εμπειρία με το νεανικό ταλέντο, δημιουργώντας μια ομάδα με προοπτική και διάρκεια στον χρόνο.
Παράλληλα, η διοίκηση προχώρησε και σε μία σημαντική ανανέωση, καθώς ο Σεμπάστιαν Ντερβίσι θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ΑΕ Μάνης και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Η παραμονή του αποτελεί μία ακόμη κίνηση ουσίας για τη διατήρηση του βασικού κορμού της ομάδας.
Στην ΑΕ Μάνης υπάρχει αισιοδοξία για τη νέα σεζόν, με τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο να συνεχίζουν τις κινήσεις τους με στόχο τη δημιουργία ενός συνόλου ικανού να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα.
Η μεταγραφή του Παναγιώτη Ρουσέα και η ανανέωση του Σεμπάστιαν Ντερβίσι αποτελούν ακόμη δύο σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, επιβεβαιώνοντας πως η ομάδα της Δυτικής Μάνης χτίζει μεθοδικά για το παρόν αλλά και για το μέλλον.
