ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΣΤΙΣ ΡΊΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΈΛΙΟ ΤΙΜΠΛΑΛΈΞΗ –

Αποχαιρετά τη Μεσσηνία και γυρίζει στον Γ.Σ. Αλμυρού

Έπειτα από πέντε γεμάτα χρόνια παρουσίας στα γήπεδα της Μεσσηνίας, ο Στέλιος Τιμπλαλέξης επιστρέφει στη γενέτειρά του και στην ομάδα από την οποία ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του πορεία, τον Γυμναστικό Σύλλογο Αλμυρού.

Λίγες ημέρες μετά το συγκινητικό του «αντίο» στο μεσσηνιακό ποδόσφαιρο, ο έμπειρος μέσος ανακοινώθηκε και επίσημα από τον σύλλογο της Μαγνησίας, κλείνοντας έναν όμορφο κύκλο που περιλάμβανε σημαντικές παρουσίες με τις φανέλες του Παμίσου Μεσσήνης, του Ακρίτα Κορώνης και του Πανθουριακού, με τον οποίο αγωνίστηκε και στη Γ’ Εθνική.

Ο Τιμπλαλέξης επιστρέφει μετά από έξι χρόνια στον Γ.Σ. Αλμυρού, έχοντας αποκτήσει πολύτιμες εμπειρίες, αγωνιστική ωριμότητα και παραστάσεις από υψηλό επίπεδο, στοιχεία που αναμένεται να προσφέρει στη νέα του ομάδα.

Η επιστροφή του αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη για τον σύλλογο, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που γνωρίζει καλά το περιβάλλον της ομάδας και παραμένει ιδιαίτερα αγαπητός στους φιλάθλους.

Η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΤΟΥ Γ.Σ. ΑΛΜΥΡΟΎ
«Ο Γυμναστικός Σύλλογος Αλμυρού καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά στην ποδοσφαιρική του οικογένεια έναν παλιό γνώριμο, τον Στέλιο Τιμπλαλέξη, έναν ποδοσφαιριστή που αποτελεί παλιό γνώριμο της ομάδας μας.

Μετά από έξι χρόνια, ο Στέλιος, το αγαπημένο παιδί όλων, επιστρέφει στον σύλλογό μας, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στην Καλαμάτα και έχοντας αποκτήσει σημαντικές εμπειρίες στις εθνικές κατηγορίες.

Κατά την ποδοσφαιρική του πορεία αγωνίστηκε στις ομάδες:

• 2021–2024: Πάμισος Μεσσήνης

• 2024–2025: Ακρίτας Κορώνης

• 2025–2026: Πανθουριακός (Γ’ Εθνική)

Αγωνίζεται στη θέση του κεντρικού μέσου και διαθέτει εμπειρίες από το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, στοιχεία που αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά την ομάδα μας τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Στέλιο, καλώς ήρθες ξανά στο σπίτι σου!

Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού. Καλή αγωνιστική χρονιά! 💙🤍»