Πρόεδρος ξανά ο Δημήτρης Ρουμελιώτης, άμεσα «τρέχουν» οι εξελίξεις
Σε νέα εποχή μπαίνει ο Εθνικός Μελιγαλά μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών του συλλόγου, από τις οποίες προέκυψε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που θα οδηγήσει την ομάδα στην επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Στην προεδρία παραμένει ο Δημήτρης Ρουμελιώτης, ο οποίος έλαβε εκ νέου την εμπιστοσύνη των μελών του συλλόγου και θα συνεχίσει να ηγείται της διοικητικής προσπάθειας του Εθνικού.
Παράλληλα, η νέα διοίκηση αναμένεται να συγκροτηθεί άμεσα σε σώμα, ώστε να ξεκινήσει χωρίς καθυστερήσεις ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς. Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκονται το θέμα του προπονητή, οι ανανεώσεις ποδοσφαιριστών από το υπάρχον ρόστερ, αλλά και οι πρώτες μεταγραφικές κινήσεις που θα ενισχύσουν την ομάδα ενόψει του νέου πρωταθλήματος.
Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στις αποφάσεις που θα ληφθούν τις επόμενες ημέρες, καθώς στον Εθνικό Μελιγαλά θέλουν να προχωρήσουν γρήγορα στον αγωνιστικό σχεδιασμό και να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια ανταγωνιστική παρουσία τη νέα σεζόν.
ΤΟ ΝΈΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΌ ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ
ΠΡΌΕΔΡΟΣ:
Δημήτρης Ρουμελιώτης
ΜΈΛΗ:
Ιερέας Βασίλης Διακουμάκος
Παναγιώτης Ρέκκας
Ηλίας Ρέκκας
Παναγιώτης Μπίνισκος
Φωτεινή Νικολοπούλου
Δημοσθένης Τράγος
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΜΈΛΗ:
Φώτης Λυρέντζος
Ιωάννης Παπαδόπουλος
Αθανάσιος Γαλανόπουλος
ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ:
Κωνσταντίνος Τσιονόπουλος
Χρήστος Στούκας
Θεόδωρος Αλεξόπουλος
Η επόμενη ημέρα για τον ιστορικό σύλλογο του Μελιγαλά έχει ήδη ξεκινήσει, με τη νέα διοίκηση να καλείται να πάρει σημαντικές αποφάσεις για το αγωνιστικό μέλλον της ομάδας.

