ΟΜΟΝΟΙΑ: ΤΙΤΛΟΙ ΤΈΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΈΣΤΗ ΑΝΤΕΜΑΙ

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ομόνοια για την άψογη συνεργασία»

Παρελθόν από την Ομόνοια Καλαμάτας αποτελεί ο Ορέστης Αντεμάι, ολοκληρώνοντας μία ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά, κατά την οποία αποτέλεσε έναν από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές της ομάδας.

Ο 24χρονος επιτελικός μέσος πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις, αποτελώντας σημείο αναφοράς στη δημιουργία και την ανάπτυξη του παιχνιδιού της Ομόνοιας, ενώ ολοκλήρωσε τη σεζόν με 19 γκολ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο Μεσσηνίας, επιβεβαιώνοντας τόσο την ποιότητα όσο και την εκτελεστική του δεινότητα.

Με τεχνική κατάρτιση, ποδοσφαιρική ευφυΐα και έφεση στο σκοράρισμα, ο Αντεμάι άφησε το αποτύπωμά του στο περσινό πρωτάθλημα, αποτελώντας έναν από τους βασικούς πρωταγωνιστές της ομάδας.

Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός διαθέτει πλούσιο ποδοσφαιρικό βιογραφικό, έχοντας φορέσει στο παρελθόν τις φανέλες της Καλαμάτας, του Πανθουριακού, του Παμίσου Μεσσήνης, της Εράνης Φιλιατρών, του Άρη Πετρούπολης και του Ρεθυμνιακού στη Γ’ Εθνική, του ΑΟ Διαβολιτσίου, του Αστέρα Τρίπολης σε νεαρή ηλικία, καθώς και του Ηρακλή Καλαμάτας.

Με αφορμή την αποχώρησή του από την Ομόνοια, ο ποδοσφαιριστής θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Η ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΈΣΤΗ ΑΝΤΕΜΑΙ
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα της Ομόνοιας για την άψογη συνεργασία που είχαμε φέτος, τον προπονητή Γιώργο Γρηγορόπουλο, τη διοίκηση και τους συμπαίκτες μου. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην ομάδα.»