Εκτός πλάνων(!)λοιπόν του…Παναγιώτη Χριστοφιλέα και ο Γιώργος Παμλίδης,(πρώτος σκόρερ και κορυφαίος της ΟΜΆΔΑΣ)πέρυσι στη Super League 2, που υπέγραψε χθες θυμίζουμε στη Νίκη Βόλου και ο πρώην πια αρχηγός της Μαύρης Θύελλας με μία μεστή και συγκινητική ανάρτησή του στο FB ευχαρίστησε για τα δύο του χρόνια στην Καλαμάτα και στη Μαύρη Θύελλα… Ποδόσφαιρο
ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ:
“Οι μεγαλύτερες επιτυχίες αυτά τα δύο χρόνια…
Οι φιλίες που γεννήθηκαν και μια ολόκληρη πόλη να πανηγυρίζει…
Σας ευχαριστώ πολύ για όλα!!! ⚫️⚪️“.
