ΑΕ ΜΆΝΗΣ: ΜΕ ΔΡΟΎΓΑ,ΠΑΠΑΔΟΠΟΎΛΟΥ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΏΤΗ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΤΗΣ ΝΈΑΣ ΧΡΟΝΙΆΣ

Τον σχεδιασμό της ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και του πρωταθλήματος της Α’ Τοπικής Μεσσηνίας ξεκίνησε η ΑΕ Μάνης, προχωρώντας σε σημαντικές ανανεώσεις στο τεχνικό επιτελείο και στη διοικητική της οργάνωση.

Στην ομάδα θα συνεχίσουν οι Τάκης Δρούγας και Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, οι οποίοι παραμένουν στο προπονητικό τιμ, αποτελώντας βασικά κομμάτια της αγωνιστικής λειτουργίας του συλλόγου.

Παράλληλα, ο Γιώργος Χατζηπαναγιώτης συνεχίζει στο πόστο του τεχνικού διευθυντή, έχοντας ενεργό ρόλο στον προγραμματισμό και στη συνολική οργάνωση της ομάδας για τη νέα σεζόν.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο διπλός ρόλος της Αλεξάνδρας Παπαδοπούλου, καθώς εκτός από γυμνάστρια της πρώτης ομάδας, θα αναλάβει και την τεχνική ηγεσία της ΑΕΜ Β’, με στόχο την ανάπτυξη και αξιοποίηση νεαρών ποδοσφαιριστών.

Στην ΑΕ Μάνης επικρατεί αισιοδοξία για τη νέα χρονιά, με τη διοίκηση να θέλει να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό σύνολο που θα παρουσιαστεί έτοιμο και δυναμικό στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Τοπικής Μεσσηνίας.