ΑΝΤΏΝΗΣ ΜΑΥΡΕΑΣ: «ΦΕΎΓΩ ΣΑΝ ΦΊΛΟΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΚΡΊΤΑ ΚΟΡΩΝΗΣ

Με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Αντώνης Μαυρέας αποχαιρέτησε τον Ακρίτα Κορώνης, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με την ομάδα.

Ο έμπειρος τεχνικός ευχαρίστησε τη διοίκηση, τους ποδοσφαιριστές και τον κόσμο της Κορώνης για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία που είχαν το διάστημα της παρουσίας του στον πάγκο της ομάδας, τονίζοντας πως αποχωρεί ως φίλος και με αμοιβαία εκτίμηση.

Παράλληλα, εξήγησε πως προσωπικοί λόγοι δεν του επιτρέπουν να συνεχίσει στην τεχνική ηγεσία του Ακρίτα, ευχόμενος στην ομάδα καλή συνέχεια και επιτυχίες στο μέλλον.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ Η ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΏΝΗ ΜΑΥΡΈΑ :
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στο Δ.Σ του Ακρίτα Κορώνης, στους παίκτες και τον κόσμο της Κορώνης, για την άψογη συνεργασία μας και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν..

Για προσωπικούς λόγους τους οποίους και εξήγησα χθες στο διοικητικό συμβούλιο δεν θα συνεχίσω..

Η συνεργασία μας ήταν πραγματικά εξαιρετική, φεύγω σαν φίλος με πολύ μεγάλη εκτίμηση προς τον πρόεδρο και όλους τους παράγοντες.. Είναι σημαντικό πλέον να κάνεις φίλους και φεύγοντας να υπάρχει μεγάλη αλληλοεκτίμηση..

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα, Ακρίτα Κορώνης..

Σας εύχομαι καλή συνέχεια και καλή επιτυχία..