Σε αναβολή της προγραμματισμένης Γενικής Συνέλευσης προχώρησε η διοίκηση του Αστέρα Βαλύρας, απευθύνοντας παράλληλα νέο κάλεσμα προς τα μέλη και τους φίλους της ομάδας να δώσουν δυναμικό «παρών» στην αυριανή συγκέντρωση, από την οποία αναμένεται να κριθούν σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον του συλλόγου.
Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 19:00, στον ίδιο χώρο, το παλιό Δημαρχείο Βαλύρας.
Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται ο απολογισμός και η οικονομική ενημέρωση του συλλόγου, η παρουσίαση του προϋπολογισμού και των οικονομικών αναγκών της νέας αγωνιστικής περιόδου, καθώς και η συζήτηση για την επόμενη ημέρα του Αστέρα και τις δυνατότητες επαναδραστηριοποίησης της ομάδας.
Η διοίκηση τονίζει ότι η παρουσία όλων είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι αποφάσεις που θα ληφθούν θα επηρεάσουν άμεσα την πορεία και το μέλλον του ιστορικού συλλόγου.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΊΚΗΣΗΣ
‼️📢 Σημαντική νέα ανακοίνωση 📢‼️
⚽️ Η σημερινή Γενική Συνέλευση ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ για ΑΥΡΙΟ, Δευτέρα 29/6, 19:00, στον ίδιο χώρο (παλιό Δημαρχείο).
Υπενθυμίζονται τα θέματα προς συζήτηση:
🟡 Απολογισμός και οικονομική ενημέρωση του συλλόγου.
🟡 Παρουσίαση του προϋπολογισμού και των οικονομικών αναγκών για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
🟡 Συζήτηση για την επόμενη μέρα του συλλόγου και αξιολόγηση των δυνατοτήτων επαναδραστηριοποίησης της ομάδας.
🤝 Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη, καθώς οι αποφάσεις που θα ληφθούν αφορούν το μέλλον του Αστέρα.


