Εμείς από την μεριά μας θα θέλαμε να ευχηθούμε από τη νέα χρονιά πλέον όλες οι ομάδες να είναι αρκετά ανταγωνιστικές, να δηλώσουν όλες παρών, να παίζονται πραγματικά τα παιχνίδια εντός των τεσσάρων γραμμών, να μην πηγαίνουν για τα σίγουρα αλλά να παλεύουν όλα τα ματς και το κυριότερο να είμαστε όλοι υγιείς!
Θελουμε να ευχαριστήσουμε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα, τους γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους, τους φιλάθλους μας που είναι διαχρονικά δίπλα μας, τους χορηγούς μας που είναι η δύναμη μας και τέλος εμάς τους ίδιους την διοίκηση του συλλόγου, που προσπαθούμε κάθε σεζόν για το καλύτερο!
Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος! Καλο καλοκαίρι σε όλους!!!

