Το Δημοτικό Συμβούλιο Ήλιδας, ενέκρινε και τυπικά την παραλαβή του αγωνιστικού χώρου στο δημοτικό στάδιο Αμαλιάδας, την ίδια ώρα που ο Δήμος Ήλιδας, έδωσε παραχωρητήριο στον Αστέρα. Οι Βυσσινί, ετοιμάζουν να καταθέσουν πλέον φάκελο συμμετοχής στη Γ Εθνική, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει οι κινήσεις σχεδιασμού. Κάτι παραπάνω από βέβαιη είναι η παραμονή του Αλέξη Γαβριλόπουλου, ενώ έχουν ξεκινήσει και προσπάθειες για την ενίσχυση της ομάδας. Προτεραιότητα για τον Αστέρα, είναι να αποκτήσει παίκτες κάτω των 18 ετών, προκειμένου να έχει δυο μέσα στην αρχική του ενδεκάδα. Έναν γενημμένο το 2008 και έναν το 2008. Σε αυτό το πλαίσιο, ήδη γίνονται προσπάθειες προκειμένου να αποκτήσει παίκτες αυτής της ηλικιακής κατηγορίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις 10 Ιουλίου, οπότε και ο Ανδρέας Παπαδάκος θα βρίσκεται στην Ελλάδα, θα αρχίσουν να τρέχουν τα θέματα.
ΑΠΟΧΏΡΗΣΕ Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΚΑΡΑΛΑΓΑΣ
Παρελθόν από το τεχνικό επιτελείο του Αστέρα Αμαλιάδας, αποτελεί ο Γιάννης Καραλάγας, ο οποίος όπως ανακοίνωσε, δεν θα συνεχίσει στο πλευρό του Αλέξη Γαβριλόπουλου: “Κάποια πράγματα κάποια στιγμή τελειώνουν πόσο μάλλον όταν τελειώνουν όμορφα .Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους καλή συνέχεια. Εμείς πάμε για άλλα”.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΣ ΠΎΡΓΟΣ
Ο πρόεδρος του Αστέρα Αμαλιάδας και επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου Ήλιδας Ανδρέας Παπαδάκος, σε ανάρτησή του, έγραψε: «Θερμά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή και τη διοίκηση για τη μεγάλη επιτυχία στον Πύργο! Ένα σπουδαίο κεφάλαιο ανοίγει ξανά και εύχομαι να συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις!! Ο ΠΑΣ Πύργος τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στη Super League 2, γράφοντας μια νέα λαμπρή σελίδα στην ιστορία του ηλειακού ποδοσφαίρου! Μπράβο σε όλους»(Σοφοκλής ΦΡΆΓΚΟ ΓΙΑΝΝΌΠΟΥΛΟΣ)patrisnews


