

Την Ιερά Εικόνα υποδέχθηκε σήμερα το απόγευμα πλήθος κόσμου, και με την συνοδεία της φιλαρμονικής του Δήμου Καλαμάτας,του Δημάρχου Καλαμάτας κ.Αθανασίου Βασιλόπουλου,του κ.Ευστάθιου Αναστασόπουλου(Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας) του Βουλευτή Μεσσηνίας κ. Μίλτου Χρυσομάλλη μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου,την συνοδεψαν μέχρι στον Ιερό Ναό Γενεθλίου της Θεοτόκου Γιαννιτσανίκων όπου εναποτέθηκε και θα παραμείνει για δεκαήμερο προσκύνημα.



