Οι πρώτες κινήσεις της διοίκησης της Καλαμάτας για παραμονή παικτών ξεκίνησαν και αρχή με: Γιώργο Παμλίδη που του ζήτησαν να μείνει στη Μαύρη Θύελλα,καθώς και στον Ηλία Τσέλιο.
Πιο κοντά σε συμφωνία φέρετε να είναι ο Παμλίδης ενώ ο Τσέλιος το σκέφτεται.


Το σιγουρο είναι πως σιγά-σιγά θα πάρουν σειρά για συζήτηση και οι υπόλοιποι παίκτες των “μελανολεύκων”.

