Μια δύσκολη χρονιά ολοκληρώθηκε.
Στην αρχή έμοιαζε πολύ δύσκολο, με το φόβο και την αβεβαιότητα να είναι τα κυρίαρχα συναισθήματα όλων μάς. Αλλά χωρίς να μπορεί να το εξηγήσει κάνεις. Αυτή η ομάδα κάτι έχει.
Τη φετινή χρονιά η ομάδα στηρίχτηκε σε αυτά τα παλικάρια που με τα καλά τους και τα κακά τους κράτησαν τη σημαία ψηλά δίνοντας τα πάντα σε κάθε παιχνίδι χωρίς να φοβηθούν τίποτα . Από μεριάς μας ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί πάνω απ’ όλα ήταν καλοί άνθρωποι.
Ευχαριστούμε το κόσμο που μας στήριξε με τη παρουσία του, τους επαγγελματίες της Πόλης μας που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα και το Δήμο Μεσσήνης.
Από όλους εμάς να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι και μακάρι τον Αύγουστο η ομάδα μας να δηλώσει πάλι παρών.
Παμισάρα και Νησί 💚
