Ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, συνεχάρη δημόσια τον Γιώργο Σεντεμέντε, γνωστό και με το καλλιτεχνικό προσωνύμιο «Εισαγγελέας», για τη σπουδαία επιτυχία του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ο νεαρός Καλαματιανός, ο οποίος έχει ήδη ξεχωρίσει μέσα από την ενασχόλησή του με τη μουσική, κατάφερε να συγκεντρώσει 18.125 μόρια, εξασφαλίζοντας, όπως όλα δείχνουν, την εισαγωγή του στη Νομική Σχολή Αθηνών.
Ο κ. Βασιλόπουλος υποδέχθηκε τον Γιώργο Σεντεμέντε στο γραφείο του, εκφράζοντας τη χαρά και την υπερηφάνειά του για την πορεία του, τονίζοντας πως αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα νέου ανθρώπου που συνδυάζει το ταλέντο, τη δημιουργικότητα και τη συνέπεια με την ακαδημαϊκή επιτυχία.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος απηύθυνε συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές της Καλαμάτας που συμμετείχαν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, τόσο σε όσους πέτυχαν τους στόχους τους όσο και σε εκείνους που δεν είχαν το αποτέλεσμα που επιθυμούσαν, επισημαίνοντας ότι η προσπάθεια, η επιμονή και οι εμπειρίες που αποκόμισαν αποτελούν πολύτιμα εφόδια για το μέλλον.
«Κάθε νέο παιδί που ονειρεύεται, προσπαθεί και δημιουργεί, αξίζει τη στήριξη και την ενθάρρυνσή μας», ήταν το μήνυμα του Δημάρχου, ο οποίος ευχήθηκε σε όλους τους υποψηφίους καλή συνέχεια στη νέα πορεία που ανοίγεται μπροστά τους.
