ΠΑΣ ΠΎΡΓΟΣ : ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΝΤΟΥΡΜΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΣΕΛΕΠΙΔΗΣ

Ο ΠΑΣ Πύργος 1968 είναι και επίσημα στη Super League 2, με στόχο να μην είναι κομπάρσος. Αντιθέτως, πρόθεση της ομάδας από την Ηλεία είναι να χτίσει μία ομάδα αρκετά ανταγωνιστική που θα καθιερωθεί σε πρώτη φάση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Ο Πύργος εδώ και πολλά χρόνια δεν είχε ομάδα στις μεγάλες κατηγορίες και πλέον μετά από αυτή την επιτυχία, όλοι στην πόλη θέλουν να ζήσουν μεγάλες στιγμές όπως τα χρόνια του Πανηλειακού.

Οι νεοφώτιστοι λοιπόν σύμφωνα με το ρεπορτάζ του monobala.gr έχουν «άγριες» διαθέσεις και το δείχνουν. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του monobala.gr δύο περιπτώσεις ποδοσφαιριστών που εξετάζονται σοβαρά είναι αυτές των Φιορίν Ντουρμισάι και Τίμου Τσελεπίδη.

Αμφότεροι είναι ποδοσφαιριστές με πολλές παραστάσεις από πρωταθλητισμό και είναι ενδεικτικό ότι την περσινή χρονιά πανηγύρισαν πρωταθλήματα σε βορρά και νότο με Ηρακλή και Καλαμάτα αντίστοιχα.

Ο Ντουρμισάι είναι ένας από τους πλέον περιζήτητους επιθετικούς της κατηγορίας, ενώ ο Τσελεπίδης τα τελευταία χρόνια είχε καθιερωθεί στην Καλαμάτα και αποτελεί μία αξιόπιστη και έμπειρη λύση για το κέντρο της άμυνας.

Ο 29χρονος φορ έχει μία σημαντική πορεία σε πολλές ομάδες όπως της Stoiximan Super League όπως ο Ολυμπιακός, ο ΟΦΗ και η ΑΕΛ μεταξύ άλλων, ενώ ο 30χρονος αμυντικός έχει επίσης διαδρομή με πολλές επιτυχίες σε επίπεδο Super League 2.

Οι δύο περιπτώσεις προφανώς και δεν είναι εύκολες, αλλά σε κάθε περίπτωση δείχνουν τον προσανατολισμό που θα έχει μεταγραφικά αλλά και γενικότερα η ομάδα του Πύργου.

ΠΗΓΗ : monobala.gr