Η έβδομη αγωνιστική έρχεται λίγο πριν την Εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου και μας βάζει σε σκέψεις για το πόσοι προπονητές… θα προλάβουν να κάνουν παρέλαση. Βέβαια το γεγονός πως ήδη κάποιοι δεν έχουν προλάβει την παρέλαση δεν εξασφαλίζει πως μετά την αγωνιστική του Σ/Κ δεν θα έχουμε νέο κύμα αλλαγών…
ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΈΣ ΜΑΣ ΕΚΤΙΜΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΡΙΑΝΆ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΑΡΧΙΚΆ .
Στην Σύρο η Ελλάς φιλοξενεί το Αιγάλεω που προσπαθεί να αφομοιώσει τα «θέλω» και τα συστήματα του νέου προπονητή Κώστα Βελιτζέλου.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό από την μια ημέρα στην άλλη , ειδικά όταν έχεις απέναντί σου την ομάδα του Παναγιώτη Χριστοφιλέα που όσο θα έχει αναμμένη την «φλόγα» του πρωτάρη και το πάθος της διάκρισης θα αποτελεί απειλή για τους αντιπάλους !
Πολύ πιθανός άσσος στην Ερμούπολη με ερωτηματικό την παρουσία του πολυσυζητημένου διαιτητή Μπακογιάννη που πιστεύουμε δεν θα θέλει… να δώσει νέα δικαιώματα μετά από αυτά που προκάλεσαν την κοινή γνώμη στα Χανιά…
Στην Τρίπολη ο άνετος βαθμολογικά Αστέρας Β φιλοξενεί τον αναγεννημένο ΠΑΣ ο οποίος την περασμένη αγωνιστική κόντρα στον Καμπανιακό πέτυχε την παρθενική του νίκη και αναπτέρωσε τις ελπίδες για σωτηρία. Ο Φίτσας από την Πρέβεζα θα κόψει το «καρπούζι» στην μέση και ο καλύτερος είναι σίγουρο πως θα κερδίσει. Λογικά με αυτήν την φόρμα αυτήν την περίοδο οι γηπεδούχοι δεν θα έχουν πρόβλημα να βάλουν 2, 3 ακόμη και τέσσερα τέρματα σε βάρος των Ηπειρωτών!
Στην Ηλιούπολη θα έχουμε έναν αγώνα δίχως αύριο…!
Οι γηπεδούχοι ή κερδίσουν ή αποχαιρετούν την κατηγορία…
Η ομάδα μετά από πολλά δεινά που πέρασε στο πρόσφατο παρελθόν βρίσκεται και πάλι σε χέρια δικών της ανθρώπων! Το τι θα καταφέρουν στην δεδομένη χρονική στιγμή είναι ζητούμενο. Το σίγουρο είναι πως θα παλέψουν με όλες τους τις δυνάμεις για να φέρουν την ομάδα στον δρόμο των επιτυχιών και της καταξίωσης. Με Λάζαρο Ρεντίφη στο στραγάλι δεν έχει να φοβάται καμία ομάδα καθώς ο ανερχόμενος διαιτητής είναι απόλυτα ακριβοδίκαιος .
Δύσκολο παιχνίδι για την Καβάλα εντός έδρας απέναντι στην Αναγέννηση Καρδίτσας μετά τον διασυρμό του Βόλου!
Η Καβάλα δεν είναι καλά εσωτερικά και η βαριά ήττα της προηγούμενης αγωνιστικής έφερε αναταράξεις με απομακρύνσεις… και επιστροφές…!
Ο κ.Τικόζογλου θα δώσει κάνα δυό σπόρια , αμύγδαλα και φουντούκια στην ΑΣΑ, αλλά μέχρι εκεί.
Δύσκολη αναμέτρηση με ένταση και πάθος θα έχουμε στο Άργος με τον Παναργειακό να αντιμετωπίζει την Καλλιθέα του Σωκράτη Οφρυδόπουλου.
Δεν ξέρουμε την θα προλάβει να προσθέσει ή να αφαιρέσει ο νέος προπονητής των Αθηναίων σε μόλις λίγα εικοσιτετράωρα , αλλά είναι πιο ολοκληρωμένη ομάδα και με φανέλα βαριά προερχόμενη από την SL. Στις λεπτομέρειες του αγώνα τόσο ο διαιτητής όσο και οι δύο επόπτες και ο τέταρτος θα πάνε και οι τέσσερις με διαφορετικό ταξί στο Άργος! Διαιτητής από Εύβοια , επόπτες από Ηλεία και Αρκαδία και ο τέταρτος από Αθήνα!
ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΑΚΡΗ ….
ΚΑΙ ΚΛΕΊΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΟΎΠΕΡ ΝΤΈΡΜΠΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΆ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ .
Ηρακλής εναντίον Νίκης Βόλου σε ένα παιχνίδι που θα κρίνει πολλά και θα δώσει πειστικές απαντήσεις για το ποιος θα πάρει το πάνω χέρι για την άνοδο στο βόρειο όμιλο.
Στο Καυτανζόγλειο αύριο τα λόγια είναι περιττά. Θέλεις να σε θαυμάζει ολόκληρη η Ελλάδα ότι είσαι έτοιμος για άνοδο; Μπαίνεις παίζει ωραίο ποδόσφαιρο και φεύγεις με τους τρείς πόντους και τις εντυπώσεις αγκαζέ!
Ο Ηρακλής έχει δείξει μέχρι σήμερα πως θέλει και μπορεί. Απέναντι στην επίσης πολύ σοβαρή Νίκη Βόλου πρέπει να πείσει άπαντες αν δεν θέλει να αμφισβητηθεί η πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Η Νίκη Βόλου δεν αστειεύεται φέτος. Αν και δεν την περίμενε κανείς, με σοβαρές εμφανίσεις ανέτρεψε όλα τα δεδομένα…
Οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι επικίνδυνη καθώς το ματς έχει πολύ Χ μέσα…
Και φυσικά θα έχει ένταση στους πάγκους με τον Κοζανίτη Κεχαγιά να διακόπτη αρκετές φορές την ροή του αγώνα για να δείξει ο ακριβοδίκαιος Ντάουλας κίτρινες ή κόκκινες στους φωνακλάδες!
Ο ικανότατος διαιτητής από την Δυτική Αττική θα δώσει εντολή να κάτσει η μπάλα στην άσπρη βούλα στα 11μέτρα για την εκτέλεση πέναλτι υπέρ του ΗΡΑΚΛΗ!(ΠΑΜΕ ΜΠΆΛΑ)

