ΣΤΟ ΠΈΝΘΟΣ Η ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΉ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΉ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ
Βαρύ πένθος έχει σκορπίσει στο μεσσηνιακό ποδόσφαιρο η είδηση του αδόκητου χαμού του νεαρού ποδοσφαιριστή Αλέξανδρου Σιψά.
Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μεσσηνίας, με επίσημη ανακοίνωσή της, εκφράζει τα θερμά και ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους συγγενείς και στην οικογένεια του ΠΑΟΚ Ασπροχώματος, τονίζοντας πως η απώλεια ενός νέου ανθρώπου γεμάτου ζωή και όνειρα προκαλεί ανείπωτη θλίψη σε ολόκληρη την αθλητική κοινωνία της Μεσσηνίας.
Η σκέψη όλων βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που τον αγάπησαν και τον γνώρισαν, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή.
ΑΚΟΛΟΥΘΕI Η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΣ ΜΕΣΣΗΝΊΑΣ :
Με βαθιά θλίψη η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μεσσηνίας εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους οικείους και στην ποδοσφαιρική οικογένεια του ΠΑΟΚ Ασπροχώματος για τον αδόκητο χαμό του νεαρού ποδοσφαιριστή Αλέξανδρου Σιψά.
Η απώλεια ενός νέου ανθρώπου, γεμάτου ζωή, όνειρα και αγάπη για το ποδόσφαιρο, σκορπά ανείπωτη οδύνη σε ολόκληρη την αθλητική κοινωνία της Μεσσηνίας.
Η σκέψη όλων μας βρίσκεται δίπλα στην οικογένειά του και στους ανθρώπους που τον αγάπησαν και τον γνώρισαν.
Καλό ταξίδι Αλέξανδρε… Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει.

