Την απόφασή της να πορευτεί με σταθερότητα και εμπιστοσύνη στο υπάρχον τεχνικό επιτελείο γνωστοποίησε η διοίκηση του ΑΟ Καλλιθέας, ανακοινώνοντας την ανανέωση της συνεργασίας της με το προπονητικό δίδυμο των Δημήτρη Μάλαμα και Κώστα Λαμπρόπουλου.
Παρά τη δύσκολη αγωνιστική χρονιά που οδήγησε την ομάδα στον υποβιβασμό από την Α’ Τοπική στη Β’ Τοπική Μεσσηνίας, οι άνθρωποι της Καλλιθέας επέλεξαν να διατηρήσουν στο τιμόνι τους δύο προπονητές, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στο έργο και τις δυνατότητές τους.
Η διοίκηση θεωρεί πως η ενότητα και η συνέχεια αποτελούν βασικά στοιχεία για την επόμενη ημέρα του συλλόγου και πιστεύει ότι το συγκεκριμένο τεχνικό δίδυμο μπορεί να οδηγήσει την ομάδα σε μια νέα προσπάθεια ανασύνταξης και αγωνιστικής ανάκαμψης.
Με σύνθημα το «μένουμε ενωμένοι», η Καλλιθέα σχεδιάζει ήδη την επόμενη σεζόν στη Β’ Τοπική, με στόχο να παρουσιαστεί ανταγωνιστική και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια καλύτερη πορεία στο μέλλον.
Η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣH ΤΉΣ ΔΙΟΊΚΗΣΗΣ
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον Δημήτρη Μάλαμα και τον Κώστα Λαμπρόπουλο.
Μετά από μια δύσκολη χρονιά, μένουμε ενωμένοι και συνεχίζουμε μαζί την προσπάθεια για την επόμενη ημέρα της ομάδας μας.
Τους ευχόμαστε υγεία και καλή επιτυχία στο έργο τους.
Η επιλογή της διοίκησης επιβεβαιώνει τη διάθεση για σταθερότητα και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Β’ Τοπική Μεσσηνίας.

