Η ξαφνική λύση της συνεργασίας ανάμεσα στον Τέλο Άγρα και τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή συνεχίζει να προκαλεί αίσθηση στο μεσσηνιακό ποδόσφαιρο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που λίγες ημέρες νωρίτερα οι δύο πλευρές είχαν ανακοινώσει τη συνέχιση της κοινής τους πορείας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο τεχνικός που οδήγησε την ομάδα των Γαργαλιάνων στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και στην ιστορική άνοδο στη Γ’ Εθνική, με δημόσια δήλωσή του τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σχετικά με το τέλος της συνεργασίας, ξεκαθαρίζοντας πως η απόφαση προέκυψε λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας και αντίληψης στον σχεδιασμό της νέας χρονιάς.
Ο κ. Γεωργακλής αποχωρεί από τον Τέλο Άγρα ως πρωταθλητής, τονίζοντας πως εργάστηκε με συνέπεια και επαγγελματισμό μέχρι την τελευταία ημέρα, ενώ ευχαρίστησε ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο και την περσινή διοίκηση για τη συνεργασία και τις επιτυχίες που πέτυχαν μαζί.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΊΚΟΥ ΓΕΩΡΓΑΚΛΗ :
Έπειτα από μια κοινή πορεία που σημαδεύτηκε από επιτυχίες, ολοκληρώνεται η συνεργασία μου με την ομάδα.
Αποχωρώ με τιμή και υπερηφάνεια, φεύγοντας ως πρωταθλητής και έχοντας πετύχει την άνοδο στη Γ’ Εθνική. Μια επιτυχία που θα με συνοδεύει πάντα και αποτελεί επιστέγασμα της καθημερινής προσπάθειας, της πίστης και της σκληρής δουλειάς.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και την περσινή διοίκηση, με τους οποίους συνεργαστήκαμε άψογα, δημιουργώντας ένα σύνολο με πάθος, χαρακτήρα, αγωνιστική ταυτότητα και νοοτροπία νικητή. Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους όσοι πίστεψαν στον κοινό μας στόχο και εργάστηκαν για την επίτευξή του.
Παράλληλα, ευχαριστώ και τους ανθρώπους με τους οποίους ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου. Από την πρώτη στιγμή προχώρησα στον αγωνιστικό σχεδιασμό και στις απαραίτητες κινήσεις για τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ταύτιση απόψεων και κοινή αντίληψη σχετικά με τη λειτουργία, τον σχεδιασμό και το στήσιμο της ομάδας. Σεβόμενος τις αρχές, τις αξίες και τη φιλοσοφία που υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια στο ποδόσφαιρο, θεωρώ ότι η συνέχιση της συνεργασίας μας δεν θα εξυπηρετούσε καμία από τις δύο πλευρές.
Στην πορεία μου έμαθα να πορεύομαι με ειλικρίνεια και συνέπεια, αρχές οι οποίες με οδήγησαν στις μέχρι σήμερα επιτυχίες μου και θα συνεχίσουν να αποτελούν τον οδηγό μου και στο μέλλον.
Η προπονητική μου διαδρομή έχει αποδείξει ότι η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η πίστη στις αξίες μου οδηγούν στις επιτυχίες. Τα τελευταία τρία χρόνια, οι ομάδες με τις οποίες συνεργάστηκα πρωταγωνίστησαν και διεκδίκησαν τους υψηλότερους στόχους, επιβεβαιώνοντας ότι η φιλοσοφία και ο τρόπος δουλειάς μου μπορούν να οδηγήσουν σε διακρίσεις.
Αποχωρώ με το κεφάλι ψηλά, ως πρωταθλητής, με καθαρή συνείδηση και γνωρίζοντας ότι υπηρέτησα την ομάδα με επαγγελματισμό και αφοσίωση μέχρι την τελευταία ημέρα.
Εύχομαι ολόψυχα στην ομάδα καλή συνέχεια και η διοίκηση να την οδηγήσει ακόμη πιο ψηλά, αξιοποιώντας τις βάσεις και την παρακαταθήκη που έχουν τεθεί και συνεχίζοντας το έργο που οδήγησε στην άνοδο στη Γ’ Εθνική.
Η τοποθέτηση του έμπειρου τεχνικού αναμένεται να συζητηθεί έντονα, καθώς αφήνει να εννοηθεί πως οι λόγοι της αποχώρησής του σχετίζονται με τον σχεδιασμό και τη φιλοσοφία της επόμενης ημέρας στον Τέλο Άγρα, παρά το γεγονός ότι είχε προηγηθεί συμφωνία για την παραμονή του στον πάγκο της ομάδας. Οι εξελίξεις πλέον στρέφουν το ενδιαφέρον στην επιλογή του νέου προπονητή που θα οδηγήσει τους πρωταθλητές Μεσσηνίας στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

